Välkommen!

Hej och välkommen till min nya blogg! I den här bloggen kommer jag att skriva om mitt liv, som ganska normal tjej från Södermalm. Och allt kommer illustreras av bilder, jag själv tagit. Jag har ingen egen kamera, utan använder min pappas gamla kompaktkamera från finepix. Den är helt OK, fast jag önskar mig en systemkamera i födelsedagspresent.
 
Okej, lite om mig nu då:
 
Namn: Maria.
Ålder:  12 år.
Bor:  På Södermalm, i en liten lägenhet.
Gillar: Coldplay, katter.
Ogillar: Djupt vatten, spindlar, falska människor.
Intressen: Rita, fota, läsa och hänga med mina kompisar.
 
 
^ Låten som bloggen är döpt efter. Det är inte min favoritlåt, men den är bra och jag känner igen mig i den. Jag är ett STORT fan av Coldplay btw<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0